Τέχνη 武

Μπλοκάροντας το Σκούπισμα των Ρούχων - 1η Εκτέλεση (拦擦衣 - Lán Cā Yī)

Μπλοκάροντας το Σκούπισμα των Ρούχων - 1η Εκτέλεση (拦擦衣 - Lán Cā Yī - Λαν Τσα Γι)

  1. Τοποθέτησε τον καβάλο ελαφρώς μπροστά.
  2. Η μέση λειτουργεί σαν ένας άξονας ρύθμισης τον θέσεων του άνω και του κάτω μέρους του σώματος, για να γίνει αυτό δεν θα πρέπει να είναι ούτε πολύ χαλαρή ούτε άκαμπτη.
  3. Ο αγκώνας είναι γωνιακός εξωτερικά και στρογγυλός εσωτερικά, κράτησέ τον μπροστά και όχι πίσω από τον κορμό.
  4. Αφήστε τους ώμους χαλαρούς κάτω.
  5. Κράτησε τον λαιμό ψηλά αλλά όχι άκαμπτα (σκληρά).
  6. Κράτησε την κορυφή του κεφαλιού ψηλά για να μπορέσει να συγκεντρωθεί εκεί η ενέργεια Τζιν (勁 - Jìng).
  7. Κοίτα ευθεία μπροστά μην αφήνεις την ματιά σου να κοιτάει αλλού η οποιοδήποτε μέρος του σώματος. Οι στάσεις του Τάι Τσι πρέπει να αντικατοπτρίζονται στην καρδιά και να εκφράζονται εξωτερικά στα μάτια, τα πραγματικά δοχεία του πνεύματος. Όταν το δεξί χέρι κινείται τα μάτια το ακολουθούν μέχρι να σταματήσει
  8. Στήθος, τα σημεία βελονισμού Πάι Χουέι (百會 - Bǎi Huì), Σι Μαν (石门 - Shí Mén), μέση, γλουτοί, καβάλος πρέπει να συντελούν σε μία σταθερή στάση.
  9. Το αριστερό πόδι είναι λυγισμένο στο γόνατο αλλά όχι χαλαρό.
  10. Το αριστερό πέλμα σκάβει στο έδαφος.
  11. Τα δάκτυλα του αριστερού ποδιού είναι σταθερά αλλιώς διακινδυνεύει η ισορροπία του άνω μέρους του σώματος.
  12. Το δεξί πόδι λυγισμένο στο γόνατο και το αριστερό παραμένει τεντωμένο αλλά όχι τελείως. Τα δάκτυλα του αριστερού ποδιού γυρνάνε ελαφρώς σχηματίζοντας τον χαρακτήρα Οκτώ (八 - Bā - Πα) και το δεξιού ποδιού όταν σταθεροποιείται η στάση σκάβουν στο έδαφος.
  13. Ζύγισε το βάρος του σώματος ισόποσα στις κνήμες.
  14. Το δεξί και αριστερό γόνατο είναι γεμάτα ενέργεια έτσι ώστε η εσωτερική ενέργεια Τζιν (勁 - Jìng) του δεξιού ποδιού είναι συγκεντρωμένη και του αριστερού γόνατου πιεσμένη προς τα κάτω.
  15. Η περιοχή μεταξύ των Χουά Γκάι (華蓋 - Huá Gài) και Σι Μαν σημείων βελονισμού πρέπει να είναι κενή / άδεια.
  16. Όλη η περιοχή στο στήθος πρέπει να είναι χαλαρή έτσι ώστε όλο το σώμα να είναι χαλαρό χωρίς ένταση.
  17. Βύθισε τον δεξί αγκώνα κάτω με γωνία ελαφρώς προς τα έξω στην ίδια γραμμή με τον αριστερό αγκώνα έτσι η ενέργεια και των δύο είναι συνδεδεμένη.
  18. Η δεξιά πλευρά της δεξιάς παλάμης (από την μεριά του μικρού δακτύλου) είναι στραμμένη προς τα πάνω.
  19. Η γροθιά του δεξιού χεριού διαγράφει ένα ημικύκλιο από την αρχική θέση μπροστά από την δεξιά πλευρά προς τα πάνω στο επίπεδο της μύτης και δεξιά.

Η αρμονία αυτής της στάσης προέρχεται από τον μικρό κύκλο που διαγράφει το δεξί χέρι, που ακολουθείται από το αριστερό που κινείται προς τα κάτω και μετά πάνω και δεξιά και μετά πάλι προς τα κάτω μέχρι να σταματήσει στην μέση. Αυτό δημιουργεί την εικόνα ενός δράκου βαθιά κρυμμένου που περιμένει υπομονετικά.

Διάγραμμα της στάσης Lán Cā Yī - 1η Εκτέλεση
Διάγραμμα της στάσης Lán Cā Yī - 1η Εκτέλεση
Αν ανησυχείς πολύ για τις κινήσεις σου, θα χάσεις τη σταθερότητά σου και από την άλλη αν δεν έχεις πλήρη συνείδηση των κινήσεων σου θα χάσεις την ομαλότητα της ροής τους. Αυτή είναι μία κατάσταση ισορροπίας μεταξύ της παρουσίας και της απουσίας της καρδιάς/μυαλού. Την στιγμή που επιτυγχάνεται αυτή η ισορροπία τότε θα είσαι στην θέση να επιτύχεις την Χρυσή Τομή στην οποία βασίζονται όλες οι στάσεις.

Παραπάνω άρθρα σχετικά με Τσεν Τάι Τσι - Ρουτίνες